W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Dopiero rozpoczynasz działalność i stoisz przed koniecznością wyposażenia biura lub sklepu? A może chcesz zmienić aranżację wnętrza, wymienić sprzęt na bardziej zaawansowany itp.? Brak wystarczających środków finansowych wcale nie musi Cię ograniczać. Proponujemy leasing wyposażenia biura i sklepu – zgodnie z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami.
Jak to działa?
Leasing wyposażenia biurowego działa na identycznej zasadzie jak leasing sprzętu medycznego – Ty używasz, my finansujemy…
Dzięki naszym rozwiązaniom szybko i bezproblemowo sfinansujesz pełne wyposażenie biura lub sklepu: począwszy od mebli, na oznakowaniu zewnętrznym i wewnętrznym kończąc. Nasza oferta obejmuje również leasing sprzętu IT.
Prawie 90% umów leasingowych realizujemy w procedurze uproszczonej. Dla Ciebie oznacza to brak konieczności bezpośredniej wizyty i przedstawiania jakichkolwiek dokumentów finansowych oraz zaświadczeń o niezaleganiu z ZUS i US. Decyzję o finansowaniu otrzymasz w 10 minut.
Zalety leasingu
Leasing wyposażenia biura i sklepu to rozwiązanie, które niesie za sobą wiele korzyści. Przede wszystkim nie zaburza płynności finansowej – nadwyżkę kapitału możesz przeznaczyć na inną inwestycję.
Główne zalety leasingu to: